|
Bíblia del segle XIV
Titre: | |
Date: | XIVe siècle |
Langue: | Catalan |
Genre: | |
Forme: | Prose |
Contenu: | |
Incipit: | |
Explicit: | |
Manuscrits
Éditions anciennes
Éditions modernes
- Bíblia del segle XIV: Éxode, Levític; transcripció a cura de Jaume Riera i Sans; aparats crítics, notes i glossari a cura de Pere Casanellas i Bassols; estudi introductori d'Armand Puig i Tàrrech, Barcelona, Publicacions de l'Abadia de Montserrat; Tarragona, Associació Bíblica de Catalunya (Corpus Biblicum Catalanicum, 3), 2004, cxxxvi + 248 + 248* p.
- Bíblia del segle XIV: Primer i segon llibres dels Reis, transcripció i glossari a cura de Jordi Bruguera i Talleda, amb notes i introducció a cura de Pere Casanellas i Jordi Bruguera i Talleda, i col·lació de vulgates catalanollenguadocianes a cura de Núria Calafell i Sala, Barcelona, Associació Bíblica de Catalunya – Publicacions de l’Abadia de Montserrat (Corpus Biblicum Catalanicum, 6), 2011, 589 p.
- Bíblia del segle XIV: Primer llibre dels Paralipòmens; edició del text a cura de Pere Bescós i Jaume de Puig Oliver; introducció, notes i glossari a cura de Pere Casanellas i Pere Bescós; coŀlació de vulgates catalanollenguadocianes a cura de Núria Calafell i Sala i Pere Bescós; edició del pròleg dels Paralipòmens a cura de Pere Bescós i Pere Casanellas, Barcelona, Associació Bíblica de Catalunya – Publicacions de l'Abadia de Montserrat (Corpus Biblicum Catalanicum, 9), 2021, 444 p.
Traductions modernes
Études
Répertoires bibliographiques
Rédaction: Laurent Brun
Dernière mise à jour: 3 janvier 2023
|
Signaler une erreur ou une omission:
Courriel

|